שינת לילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן 4 חודשים מתקשה לישון יותר משעתיים רצופות בלילה. לרוב כשמעורר אני מניקה אותו ותוך כדי הוא נרדם וכאשר אני מנסה להעיר אותו להמשיך לאכול הוא נרדם וכך חוזר חלילה כל שעתיים. יש לי ילדה בת 3 שנים ובגיל הזה היא כבר היתה ישנה לילה שלם. ניסיתי לתת לו בארוחת 8 בערב תוספת דיסה וזה לא עזר אשמח לטיפים לשינה ארוכה יותר. כמו כן ביום קשה לו להרדם גם כשהוא מאוד עייף רק בידיים ולכן בלילה אם הוא עירני אני מצליחה להרדים אותו רק בידיים אחרת הוא לא מפסיק לבכות.
בגיל כה צעיר לא הייתי מתערבת. מגיל 6 חודשים ומעלה הייתי ממליצה ללמדו בהדרגה להרדם בכוחות עצמו ללא בקבוק/הנקה. ברגע שידע להרדם בכוחות עצמו במיטתו ללא עזרה - מספר ההתעוררויות הליליות יפחת. במידת הצורך ניתן לפנות לרופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.