האם אפשר "לכוון" מחדש את השעון הביולוגי?
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי בת השנתיים היו הרגלי שינה מסודרים ונוחים: הלכה לישון בסביבות 20:30 והתעוררה בין 6:30 ל -7:30. לאורך תקופה של מס' חודשים התחילה להקדים את שעת היקיצה שלה ומתעוררת בין 5:00 ל - 5:30. חשוב לציין שהיקיצה שלה לא מושפעת מהשעה שבה הולכת לישון - גם אם תלך לישון ב - 21:30-22:00 עדין תשקים קום. ניסינו לאחר במעט את שעת ההשכבה שלה אבל לא הועיל. מעבר לחוסר הנוחות שלנו מדאיג אותי יותר המחסור שנוצר אצלה בשעות שינה. נראה שהיא מתעוררת באופן אוטומטית - כאילו היא מתוכנתת לשעה. ולעיתים ממש נראה כאילו היא צריכה עוד שעה נוספת כדי להתאפס. האם יש מה לעשות בנידון? תודה.
לצערי אין כל כך מה לעשות בנידון. פרט לדבר אחד שכבר ניסיתם (דחייה הדרגתית של שעת ההליכה לישון) והחשכה טובה יותר של החדר שלה בשעות הבוקר המוקדמות- אין מה לעשותת. בכל מקרה אין מה לדאוג בנושא שעות השינה שלה.