בעיית שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבן שלי בן 7 חודשים והוא נשאר ער עד השעות המאוחרות של הלילה 1 /2 בלילה רציתי לדעת האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי שהוא יתרגל לישון בשעה מוקדמת יותר ??ושכחתי לציין שלפעמיים הוא נרדם בשעות הערב לשעה שעתיים האם זה מה שגורם לו לבעית השינה ? והאם אני יכולה להחזיק אותו ער ?
יש קשר בין הדברים. אני מניחה שהוא גם מתעורר מאוחר יחסית בבוקר. שינה של שתעיים בשעות הערב דוחה את שעת ההליכה לישון. עם זאת בגיל 7 חודשים ישנם תינוקות שעדיין זקוקים ל-3 תנומות במשך היום. אפשר לנסות לקצר קצת את שנת הערב או להקדים אותה בהדרגה - זה ישפיע בהדרגה על שעת ההליכה לישון.