שינה במהלך היום אצל פעוט
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני לא בטוחה שזה הפורום הנכון לשאול את זה אבל אני אנסה בכל אופן: הבן שלי בן שנתיים וחצי ואוהב מאוד לישון - גם בוקר וגם צהריים - ואין לא בעיה לישון בלילה. עכשיו הוא נכנס לגן שישנים בו רק צהריים והוא לאט לאט מסתגל להיות ער לטווח ארוך יותר של שעות. אבל בסופש ובחופשות הוא עדיין רוצה לישון בוקר. האם זה תקין שהוא ישן ככ הרבה שעות? האם צריך לבדוק את זה? תודה רבה, מיטל
הי לא הבנתי מתוך מה שרשמת ממה את מוטרדת, או מה "חריג" בזה ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com
תודה על המענה המהיר. אני קצת מוטרדת מזה שיתכן שהוא ישן יותר מדי...האם יש דבר כזה? אני יודעת שילדים אחרים בגילו זקוקים רק לשנת צהריים. האם יש בעיה עם עודף שינה?