הפרעות שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. הבת שלי בת שנה וחמש. מאז שהיא נולדה ועד עכשיו אני קמה מספר פעמים במהלך הלילה . בהתחלה חשבנו שזה בגלל הגיל וזה יעבור. כעת אני קמה מספר פעמים בלילה בגלל התעוררויות שלה . זה מתבטא בצעקות , צרחות, היא מתרוממת לישיבה , מתהפכת ומתגלגלת מצד לצד תוך כדי שהיא פוקחת עיניים וצועקת . אין לילה אחד שהיא ישנה. זה מגיע ל כך שאני קמה כמעט כל שעתיים במהלך הלילה. למרות הכל היא מאוד ערנית ביום ופעילה, ואין רושם שהיא עייפה ומותשת. ביום היא ישנה מקסימום שעתיים וזה לא תמיד. לא יודעים מה לעשות. נדמה שעם הגיל זה רק מחמיר
שלום, צריך לעשות הערכה יותר מקיפה כדי להבין מה אופי היקיצות. אני ממליץ לך לפנות לאיש/אשת מקצוע המומחים בשינה כדי להגיע לאבחנה וכדי לראות מה אפשר לעשות כדי להפחית את כמות היקיצות. בד"כ ההתערבויות בגילאים אלו מאוד קצרות ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com