המשך - שעות שינה לפעוט
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר קושניר. בהמשך לתגובתך: אני מעירה את הילד על מנת להקנות לו סדר יום קבוע. אכילה בשעות קבועות, משחק, טיול בחוץ וכו'. מכיוון שזהו הילד הראשון (ואני כרגע איתו בבית) איני יודעת האם זה הכרחי להעיר אותו רק כדי שנוכל לבצע את הפעילויות היומיומיות שלנו בזמן. שוב תודה, יעל.
הי יעל, כמובן ששמירה על סדר יום ושמירה על מגוון פעילויות הינה חשובה. הערה והליכה בזמן קבוע לישון הינה חשובה בפני עצמה ותורמת לתזמון השינה. בקשר לשנת הצהריים בגיל זה היא חשובה ונחוצה, בערך בגיל 3-4 ילדים בממוצע ילדים מפסיקים לישון בצהריים.
(מספר מקשר)