בן שנתיים וחצי כל הזמן מתעורר
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, הבן שלי כמעט מעולם ולא ישן לילות שלמים וחשבנו שזה ישתפר עם הגיל אבל זה לא. הוא בן השנתיים וחצי וכרגע המצב הוא שהוא מתעורר המון פעמים בלילה ודורש שישבו לידו על כסא או לחלופין לישון במיטה שלנו הוא נרדם באותה צורה, אני או בעלי יושבים לידו על כסא עד שנרדם. מה השיטות על מנת להקנות לו הרגלי שינה בגיל הזה? האם שיטת ה5 דקות אמורה לעבוד גם בגיל כזה?
לירז שלום, הגישה שתעבוד היא גישה שבה אתם תשחררו את עצמכם בהדרגה מהנוכחות לידו כך שהוא בהדרגה ילמד להרגע ולהרדם לבד בלי התנאי שאתם שם. מה שמכונה "5 דקות" מתכוון באופן כללי לכך שבאים לבדוק את הילד כל 5 דקות וכך מפחיתים בהדרגה את הנוכחות לידו. ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com