לחוצה ועייפה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 3 ושלושה חודשים ולאחרונה לפעמים לא כל לילה קורה שהוא קופץ מתוך שינה זה קורה באמצע הלילה כמו קפיצה משולבת ברעד כזה כמו מכת חשמל ממש קפיצה מתוך שינה בעלי חושב שנוצר מחלום שהוא חולם , אני יציין ששזה קורה בדרך! כלל שהוא הולך לישון מאוחר מהרגיל וזה קרה פעם ראשונה לפני חודש שחזרנו מאירוע בשעה ממש מאוחרת , אני יוסיף שברגע שאני מכסה אותו ומחבקת אותו זה לא חוזר על עצמו ,אני לא יודעת אם זה קשור אבל הוא גם עם שקד שלישי מוגדל אז גם ככה איכות שינה לא הכי טובה...אשמח לתובנות כי אני ממש ממש לחוצה וחסרת שעות שינה
שרון שלום, מה שאני מציע לך הוא א: לשמור על שעות שינה פחות או יותר קבועות. ב. מכוון שיש רקע של שקד שלישי מוגדל להיות במעקב דרך רופא א.א.ג.. אם את כותבת שיש לזה גם השפעה על השינה כדאי לפנות למעבדת שינה. הפרעות נשימה בשינה יכולות להשפיע בצורה משמעותית על השינה. ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com