עד איזה גיל נחוצה תנומה לפני שנת לילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בניסיון לארגן את שנת הלילה של נכדי הבהירו לנו שעליו לישון כ 45 דקות , זאת כשעה וחצי לפני שנת הלילה. ואכן כיום הוא ישן לילה שלם מצויין. עד איזה גיל נכון לנקוט בשיטה זו. היום הוא בן 7.5 חודשים. אודה לתשובה מהירה
שלום, לא ברור לי לגבי המלצה זו. התנומות היומיות משתנות כחלק מתהליך התפתחותי. כחלק שהתינוק גדל סך השינה במהלך היום יורד וכן כמות התנומות. הן גם מתקבצות יותר עד שבערך בגיל 4-5 כבר אין תנומות במהלך היום. ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com
(מספר מקשר)