הילדה מתעוררת 7-8 פעמים בלילה..הצילו !
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי בת מקסימה בת שנה וארבע חודשים שבמהלך היום היא נסיכה ובאמת שהכל מושלם איתה בכל התחומים.הבעיה מתחילה בלילה..הייתה תקופה שהיא ישנה והתעוררה פעם-פעמיים כדי לאכול ובזה נגמר הסיפור.היו אפילו לילות חלומיים שהיא כלל לא התעוררה (רק שהיום הם בגדר זכרון רחוק...) אך בשבועות האחרונים היא החלה לקום מינימום 5 פעמים בלילה-פעמיים למטרת אוכל,פעמיים בגלל שהמוצץ נפל,ויתר הפעמים זה בכי נטו בלי סיבה והיא נרגעת אחרי שעושים לה כמה פעמים ששששש.אנחנו קמים בבוקר כמו זומבים ונתקעים בקירות מרב עייפות..מה אפשר לעשות כדי שהיא תפסיק לקום ??
הבסיס קרוב לוודאי לשינוי הוא צורת ההרדמות. עליך להתמקד בתהליך ההרדמות שיהיה עצמאי (ללא בקבוק/מגע וכו'). כשתרדם בכוחות עצמה תפחתנה מספר ההתעוררויות.