שנת יום תינוקת בת חודשיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לילה טוב לכולם, אני אמא בפעם הראשונה לתינוקת בת קצת יותר מחודשיים בריאה חייכנית ומתוקה. טפו טפו טפו הכל בסדר גמור והיא כבר שוקלת 5.5 קילו. מהחודש הראשון התחלנו לעשות לה טקס לילה והיום היא ישנה 6-7 שעות ברצף ועוד שינה של שלוש שעות ככה שהמצב בלילה מצויין. בחודש האחרון מאוד קשה להרדים אותה ביום ובמיוחד באחר הצהרים, היא מוכנה להירדם רק על הידיים או במנשא וגם אז ישנה עד חצי שעה וזהו. אנחנו תוהים איך אפשר לסדר לה את השינה ביום? בנוסף האם זה גיל שאפשר ללמד אותה להירדם עצמאית? אם כן איך? הרי בלילה היא ישנה טוב מאוד. האם יש מה לעשות בנידון? היא יונקת כל שלוש שעות. המון תודה!!! עדי
מה שאת מתארת אלה הם שינויים אופיניים לגיל. אין מקום לשום התערבות בגיל זה. נשמע תקין לחלוטין ועוד צפויים שינויים.