בעיית שינה ילד בן 5.5
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי בן בגיל 5.5. לעולם לא היו בעיות שינה וההרגלי שינה שלו מצוינים. בחצי שנה האחרונה הוא כל הזמן מתעורר באמצע הלילה ומבקש לבוא לישון איתנו בטענה שחלם חלום רע ולפעמים אומר שגם כואבת לו הבטן. אשמח לקבל כלים כיצד עלי לנהוג בלילות שזה קורה כי אני לא רוצה להרגיל אותו ולהביא אותו אלינו למיטה. אני אומרת לו שאנחנו כאן בשבילו ומכילה אותו אבל הוא לא מוותר ורוצה לבוא אלינו אחרת מתחיל לבכות והבעיה היא שאני לא רוצה שיעיר את אחותו בת שנה וארבעה חודשים, ולכן אני משיגה שקט על ידי כך שאני מוותרת לו. תודה על ההתייחסות!
בשלב זה יש לתמוך בילד. עדיף ללוות אותו למיטתו מאשר להעבירו לקבלו למיטת ההורים.