שעת קימה מוקדמת מאוד
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אשמל להתייעצות בני בן ה-3 התחיל בחצי שנה האחרונה לקום כל בוקר בשעה 5 בבוקר לעיתים קצת לפני או קצת אחרי ,חשוב לי לציין שנרדם עד 9 בערב כאשר 9 הכי מאוחר,האם זאת שעה תקינה לקימה כי זה לדעתי ממש מוקדם ואני מנסה להחזיר אותו למיטה שלו לישון אך ללא הצלחה,חשוב לי לציין שלפני חצי שנה נולדה לו אחות חדשה ודי מאז החל השינויי,אשמח לעצה כיצד לסדר לו את שעות בצורה תקינה יותר,תודה(-:
הרבה תינוקות בגילו מתעוררים בשעה זו וקשה להתמודד עם הבעיה בצורה ממש טובה. בהרבה מקרים האכלה והחזרה למיטה עוזרים. כמובן ניסיון החשכה במידת האפשר