חוסר בשנית צהרים לפעוטה בת 1.4
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביתי בת השנה וארבעה חודשים אוהבת אטרקציות. ככ אוהבת שלא נרדמת כשיש אנשים סביבה פעילים ואפילו קצת. היא לא ישנה בכלל שנת צהרים בגן ביומיום ונרדמת בבית כבר ב 17. היא מניחה את הראש בכל מקום אפשרי כדי לישון. כמובן שלזה נלווה אכילה כשהיא עצבנית, במקלחת ובהתארגנות לשינה. היא רגילה להרדם עם תחליף חלב. נותנים לה בצהרים, היא נרדמת לכל היותר ל 10 דק אך היא מתעוררת שוב. ונרדמת אחרי בקבוק נוסף שוב ל 10 דק. לפעמים גם לא חוזרת לישון שוב. בבית היא יכולה לישון גם 3 שעות רצוף בצהרים. בלילה היא ישנה רצוף. מה ניתן לעשות? תודה
לא הצלחתי להבין את השאלה
תודה על התגובה הכוונה שהילדה לא ישנה שנת צהרים בכלל כשהיא בגן. ככל הידוע לי זה בעייתי. היא בשעה 17 כבר הולכת לישון. בסופי שבוע כשהיא בבית היא ישנה המון שעות לאל קושי מה ניתן לעשות ע"מ שכן תישן כמו שצריך בגן? מה אפשר לנסות? מה יכול לגרום לזה? תודה