קמים ב- 5:30
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדיי בני 4.5 ו-1.5,ישנים בד"כ טוב במהלך הלילה, הם נרדמים בסביבות 8:00 הבוגר בד"כ נרדם בסלון מול הטלוויזיה והצעיר במיטתו. ה"בעיה" היא שהם מתעוררים לפנות בוקר (בני הצעיר יכול גם לקום ב- 4:00), אנחנו מביאים אותם למיטתנו כדי לזכות בעוד קצת שינה, לא תמיד הם נרדמים שוב ולעיתים מעירים גם אחד את השני, מה שמוביל להתעוררות ב- 5:30. חשוב לציין שאני קמה כ-4 פעמים בשבוע בשעה זו ע"י שעון מעורר. האם ניתן לכוון את שנתם כך שיקומו מאוחר יותר?
בדרך כלל אין הרבה שאפשר לעשות. מה שכן ניתן לעשות זה: 1. להחשיך מאוד את סביבת השינה שלהם כדי שקרני השמש הראשונות לא יחדרו לחדרם 2. דחייה הדרגתית של שעת ההליכה לישון (כל פעם ב-10-15 דק) - לא תמיד זה עובד.