הרדמות עצמאית במהלך היום
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר טאומן בני בן 8 וחצי חודשים, עדיין לא ישן לילה שלם ואנחנו בתהליך ללמדו הירדמות עצמאית בערב על מנת להפחית את מס' היקיצות בלילה (נראה שהתהליך במגמה חיובית מאוד). תנומות היום זה כבר סיפור אחר, הוא מתקשה להירדם לבד וצריך קצת ידיים על מנת להתנמנם ואנחנו שמים אותו ישר במיטה קצת טפיחות והוא נרדם. שאלתי היא האם על מנת להצליח בתהליך הלילה אנחנו חייבים ללמד אותו הירדמות עצמאית גם בתנומות היום? או שניתן להפריד ביניהם ולהתמקד בלימוד הירדמות עצמאית רק בערב.אני שואל כי נראה שבמהלך היום הוא צריך את הידיים שלנו בתחילת ההירדמות הרבה יותר. תודה מראש.
הקשר הוא לא עם זמן ההרדמות אלא עם המטפל. כלומר: אם מדובר בהורים שמרדימים גם ביום וגם בלילה - הרי שאי אפשר לתת מסר כפול בשעות שונות של היום. מצד שני- בהתחלה אפשר להתחיל את תהליך הלמידה רק בהרדמות של הערב וכשזו הופכת לקלה יותר לישמה גם בהרדמויות במשך היום אם מדובר במטפל אחר בשעות היום- אין מקום לשום התערבות ברמת המטפל השני.