בן שנה וחצי מתעורר הרבה בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן שנה וחצי . אחיו הגדול בן שלוש והם ישנים באותו חדר. בשביל לעשות הפרדה בזמן ההרדמות הגדול ישן בחדר הילדים ואילו את הקטן אנו מרדימים בטרמפולינה ורק אח"כ מעבירים למיטתו. נוצר מצב שילדי מתעורר בין 3-4 פעמים בלילה ומעוניין לישון רק בטרמפולינה. מה לעשות במקרה כזה? איך להרדים את שניהם באותו חדר מבלי שיפריעו אחד לשני?
אפשר לנסות לעשות זאת ביחד - זה יחייב בהתחלה נוכחות הורית תוך שימת גבולות (עם הגדול). ניתן גם להרדים את אחד מהם קודם ולאחר 20-30 דקות של שינה את השני.