בעיית שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 4 ו5 חודשים בתקופה של 5 חודשים האחרונים הוא מתעורר כל לילה, כמה פעמים בלילה ומבקש לישון ליידי, אני מחזירה אותו יד ביד בעקביות למיטה, וחלק מהפעמים אני מבקשת ממנו לחזור לבד.. זה לא מונע ממנו לחזור לאחר שעה,שעה וחצי שוב ולבקש לישון . זה חוזר כל לילה, ללא יוצא מן הכלל.. חשוב לי לציין כי הוא נרדם בן השעות 21:00-21:30. הוא לא התחיל גן חדש או מסגרת חדשה. אני כל הזמן שואלת אותו אם הכל בסדר בגן ושולחת גם אנשים נוספים שישאלו אותו ( כמו סבא/סבתא) האם יש צורך התערבות נוספת?
מה שאת עושה נכון. אם מדובר ב-5 חודשים וזה יומיומי ומפריע לכם - יש מקום לפנות ליעוץ ולבדוק את פשר ההתעוררויות הליליות