בן שנה וחצי קם כל לילה למשך 3 שעות לא נינוח וצורח
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במהלך הימים האחרונים בני בן השנה וחצי קם ב22:00 עד 01:00 עם צרחות שום דבר לא מרגיע אותו וגם אם נרגע אחרי דקה שתיים ממשיך לצרוח עד בערך שעה 01:00 ואז נרדם סופית, קשה לי עם העובדה שאני לא מצליחה להרגיעו אני לא יודעת אם זה שיניים ובלילות האחרונים אף נתתי אקמולי להרגעה אבל זה לא עזר! שמתי משחה להרגעת כאבי שיניים, אך גם זה לא עזר 3 שעות זה המון להרגיע ילד!!! מה יש לו?
חייבת לציין שהוא נרדם לבד ללא מגע
נשמע על פניו כמו אירוע שמתאים לביעותי לילה אולם 3 שעות ללא הפסקה - משך ארוך מידי ולא מתאים כל כך לאבחנה. במידה והתופעה ממשיכה - ממליצה לפנות לרופא הילדים שיפנה לרופא שינה במידת הצורך