הרגלי שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן חודשיים וחצי. למיטב הבנתי עד גיל 5 ח' לא ניתן להתחיל בלימוד השיטות להירדמות עצמית. לעת התעה, בני נרדם במיטה שלו בלבד תוך נענוע קל מידי פעם ולחישות. לעיתים רחוקות, נרדם על היידים וכאשר חצי ער/רדום מועבר למיטה שלו להמשך תהליך ההירדמות. מנגד, אומרים כי מגיל 3 ח' תינוק מתחיל לרכוש הרגלים. אם ככה, מה ההבדל בתהליך ההירדמות עד גיל 3 ח' ולאחר גיל 3 ח'? שכן עד גיל 5 ח' תינוק אינו יודע/יכול להירדם באופן עצמאי. תודה, עדי
לצערי לא הבנתי את השאלה