יקיצה מוקדמת אצל ילד בן 4
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן ה-4 מתעורר בכל יום בשעה 6:00 בבוקר (ללא כל קשר לשעת השינה-לרוב נרדם רק בשעה 21:00). הוא מתעורר עייף ומרבה לבכות על כל דבר. לצערי לא מצליח להחזיק מעמד וכבר בסביבות 12:00 נרדם לכשעה (אנו מעירים אותו). האם ישנה דרך לגרום לו למשוך את שנת הבוקר?
אין דרכים ממש טובות להאריך את זמן ההשכמה פרט להחשכה מוחלטת של החדר בשעות הבוקר, דחייה הדרגתית ואיטית של שעת ההליכה לישון. יתכן ויש עוד נושאים שפשוט לא עלו בשאלתך וקשורים להשכמה המוקדמת.