קושי בהירדמות ילדה שנתיים ו-10 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר טאומן שלום רב, ילדתי שכמעט בת 3 שעד כה לא היו לה קשיי הירדמות, מגלה בתקופה האחרונה קושי בהירדמות בשעה 8:00 בערב. הטקס לקראת השינה לא השתנה ואף היא אומרת אחרי המקלחת והסיפור שעכשיו הולכים לישון ונכנסת למיטתה. אך משעה זו ואילך היא אינה נרדמת עד בערך השעה 22:00. שהיא יוצאת מהחדר אני מכניסה אותה חזרה ללא דיבורים ויוצאת. לאחרונה אותה סגה מתרחשת כל לילה. בסופו של דבר נרדמת וישנה מעולה עד 8:00 בבוקר. חשבתי שאולי זה הזמן שלא תישן צהריים, אך היא עדיין זקוקה לכך ולא מחזיקה מעמד. מה לעשות? האם זו תופעה ידועה בגיל הזה ויחלוף ברגע שתדלג על שנת הצהריים?
כן מדובר בתופעה מוכרת בגיל זה. לפעמים דווקא ליווי הורי (על כסא ממרחק ללא דיבורים) מקצר את משך ההרדמות ומנוע את היציאות החוזרות מהחדר של הילד.