עייפות יתר בגיל 5
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב יש לי ילד בן 5 ,מאז תחילת שנת הלימודים(הגן)הוא מתקשה להישאר ער בשעות אחה"צ ונרדם פעמים רבות על הספה כבר בשעה 6. עד תחילת השנה(גיל 3-4) הוא היה בגן פרטי עם שנת צהריים מסודרת והיה הולך לישון ב 8 בערב בצורה סדירה, אך מתחילת השנה הוא נרדם כבר משעה 6 ולפעמים קצת יותר מוקדם לפחות פעמיים בשבוע בימי הגן. אציין שבסופי שבוע הוא לא מגלה סימני עייפות במהלך היום ונשאר ער עד הערב. שאלתי היא האם זה טבעי ותקין או שהדבר מצביע על בעיה מסויימת האם לפנות לקופת חולים או למרכז רפואי לבעיות שינה תודה
האם מדובר בשנה שלמה? אנחנו ביולי האם כל השנה נרדם סביב 18:00? אם כן כדאי לבצע הערכה ראשונית של רופא שינה או באמצעות רופא הילדים או ישירות לרופא ילדים מומחה בהפרעות שינה