חרדה ממות בעריסה - המלצה על מוניטור
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קשה לי לישון בלילה מהפחד מוות בעריסה אין לנו משהוא במשפחה הקרובה שקרה לו את זה אבל אני עדיין חשה פחד מוחשי ומתעוררת מספר פעמים בלילה לבדוק נשימות וזה אחרי שרכשתי את המוניטור הכי טוב ואיכותי של חברה נחשבת מאנגליה British Telecom הכי חדיש שיש כלומר השקעתי במוניטור ועשיתי לו מבדקים שונים והוא עובד נפלא ועזר באמת להוריד את סף החרדות שלי אבל עדין האם הפחד הזה נורמלי ומה אפשר עוד לעשות ??
קודם כל לא ציינת בן כמה התינוק? אני לא מכירה את המוניטור הזה אולם אם את חוששת את יכולה לפנות ליעוץ של מרפאה לתינוקות בסיכון/מרפאת ריאות ילדים/מרפאת שינה ילדים בתלות במקום מגורייך