קשיים בהרדמות אצל נכדי בן ה4
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הילד הולך לישון כל יום מאוד מאוחר,לא נרדם לפני שעה 11 גם כשהוא אומר שהוא עייף ,הוא שוכב ומסתובב קם כל רגע,ולא יכול להרדם,לפני שפונים לעזרה מקצועית רציתי לשאול האם יכול להיות קשר ללקיחת כדור סינגולר כל ערב(מגיל קטן מאוד הוא סבל מצפצופים ותופעות של אסטמה של ילדים)הוא מטופל בסינגולר כטיפול מונע כשנתיים לפחות,ובאמת אין לו התקפים .
עקרונית, סינגולר יכול בחלק מהילדים לגרום לקשיי הרדמות. אפשר לנסות לדחות את נטילת הסינגולר למספר דקות לפני ההליכה לישון ולראות אם יש שיפור. עם זאת, מהתיאור שאת נותנת אינני בטוחה שהסיבה לקשיי ההרדמות היא דווקא הסינגולר ולכן אם לא יהיה שיפור יש מקום לפנות ליעוץ שינה