בעיית שינה - בת שנתיים+
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי תאומות בנות שנתיים וחודשיים. לפני כשלושה שבועות אחת הבנות החלה לפחד לישון לבד (יחד עם אחותה בחדר) וצריכה את נוכחותנו ההורים (לישון במיטה שלנו, שאחד מאיתנו יישן איתה בחדר...). דבר זה קורה כאשר היא הולכת לישון וגם במהלך הלילה כשהיא מתעוררת ורואה שאנחנו לא נוכחים. אציין שעד אז נרדמה לבד ללא בעייה. הבכי שלה הוא לא של פינוק אלא של ממש בהלה. איך ניתן לטפל בעניין?
במקרה זה ממליצה לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה