בן שנתיים מתעורר ומתחיל לדבר שעות באמצע הלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן ה-2 מתעורר באמצע הלילה וער בסביבות 2-3 שעות ומדבר,כנראה שעולות לו חוויות מהיום והוא אינו מצליח לחזור לישון. יש לציין שמאז שהוא היה תינוק לא ישן בלילות. ניסיתי גם לא לגשת אליו, אבל ככל שהוא ער זמן ממושך יותר, כך קשה לו יותר להרדם. הוא בסוג של היפר ונראה עירני לחלוטין. מה אפשר לעשות? האם זה נורמלי? האם יש צורך לבדיקה במכוני שינה? מדובר בתקופה של כ- 3 חודשים, יש לו לילות רגועים ומלאים פעמיים בשבוע.. תודה רבה
יש לברר את התופעה ובשלב ראשון לכמת אותה. התחילי ברישום מדויק של מספר הימים שיש בהם התעוררות ממושכת במהלך הלילה. אם מדובר בתופעה שמתרחשת מספר ימים בשבוע יש לפנות לרופא שינה לצורך בדיקה שתכמת את משך השינה וההתעוררויות הליליות.