שינה קטועה בן שנה וחצי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבן שלי היום בן שנה וחצי מגיל שבוע אובחן עם ריפלוקס קשה וטופל אחרי נסיונות רבים בלוסק (קפסולה ביום) הלוסק עזר מאוד הילד הצליח לישון 8 שעות בלילה בגיל 11 חודש נגמרו הפליטות המרובות וגמלנו אותו מהלוסק הגמילה עברה בשלום אבל הלילות הפכו בהדרגה לסיוט הילד ישן קטוע ולא רגוע אפשר להגיד שבחמישה חודשים אחרונים הוא בקושי ישן גם במשך היום לא משלים שינה היינו בהמצלת רופא משפחה במכון שינה שללו חסם נשימתי השאלה שלי היא האם יש קשר לרפלוקס אולי הוא סובל צרבות? אולי צריך להמשיך עם הלוסק? הוא ישן תחילת הלילה שעתיים שלוש ואז מתחיל להתעורר ולהיות.חסר מנוחה אשמח לקבל יעוץ מקצועי... תודה ושבוע טוב!
קרוב לוודאי שזה לא הרפלוקס אלא הפרעת שינה. אם הייתם במכון שינה כלשהו - בקשו יעוץ מסודר מרופא שינה של המכון.