קשיי הירדמות - בת שנתיים וארבעה חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הילדה שלי בת שנתיים וארבעה חודשים, לא היו קשיי הירדמות משמעותיים בעבר,יש לה סדר יום קבוע מבחינת זמני השינה והאופן שלו.היא ישנה במיטה שלה שצמודה למיטת הורים. בחודש האחרון לא מוכנה להירדם לבד כמו בעבר, מבקשת שאבוא לישון לידה, אך גם כשאני עושה זאת לוקח לה עד שעתיים להירדם.היום ניסיתי להפסיק עם הדפוס הזה הילדה צרחה במשך שעה וחצי,ניסיתי להיכנס לחדר כל כמה דקות להרגיע זה עשה יותר גרוע, מה עושים?
אני לא יודעת מה הסיבה לשינוי הקיצוני הזה בהתנהגות. אם אכן קשיי ההרדמות שלה ימשיכו ויופיעו מידי לילה לאורך תקופה - יהיה מקום ליעוץ של רופא שינה. יתכן ויהיה מקום דווקא לליווי של הילדה בתהליך ההרדמות.