בעיות הירדמות ושינה אצל ילד בן 12.5
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אמא לילד בן 12 . הילד פוחד , לא עייף ומסרב ללכת לישון. הוא נרדם אצלי במיטה בשעה מאד מאוחרת כשנרדם מעבירים אותו למיטה שלו. בחדרו הוא לא ישן לבד אלא עם אחיו בן ה-14. גם בלילה כשהוא מתעורר בדרך כלל זה בסביבות 3-4 לפנות בוקר אנחנו צריכים להיות לידו עד שהוא נרדם שוב. חשבתי שזו בעיה שתחלוף אבל לצערי זה לא כך. הייתי מעוניינת לקבל הדרכה מה עושים. הגעתי אליכם דרך כתבה באינטרנט. חשוב לי לציין שהילד נראה קטן בממדי הגוף ביחס לילדי כיתתו. הוא ילד נבון מאד, מודע לבעיה שלו ורוצה לפתור אותה.
לאור העובדה שהתופעה לא חולפת - מומלץ לפנות ליעוץ של רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה. במידה והפחדים הם כלליים (כלומר לאורך כל היממה) - מומלץ לפנות ליעוץ פסיכולוגי.