התעוררות בבוקר
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בני בן שנה ו4 חודשים. לא משנה באיזה שעה הולך לישון- הוא קם קבוע ב5 בבוקר . כרגע הולך לישון בין שבע וחצי לשמונה בערב. יש לציין שהוא נרדם בכוחות עצמו לאחר ארוחת ערב+מתן בקבוק. כשהוא מתעורר ב5 בבוקר אני מכינה לו בקבוק \משאירה חושך בחדר\שום אינטרקציה מעבר לבקבוק ומביאה לו למיטה והוא ממשיך לישון עוד כשעה-שעה וחצי .ואז כשהוא מתעורר ב6 -6 וחצי ככה אנו מתייחסים לכך כבוקר ממש-פותחים תריסים וכו'. האם ההתנהלות הזאת נכונה? או האם צריך למשוך אותו עד 6 -6 וחצי ככה ואז לתת בקבוק ולהתחיל את היום? תודה מראש מיכל
ההתנהלות נכונה. אתם יכולים להמשיך כך. בהצלחה!