הפרעת שינה אצל ילדה בת שנה ועשר חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת שנה ועשרה חודשים. עוד שהיא נולדה היו לה הפרעות שינה חמורות ורוב הלילה היא לא הייתה ישנה. לקראת גיל שנה היא החלה לישון את רוב הלילה ללא הפרעות. כעת-תקופה של כמעט חודש, לוקח לה שעות להירדם וזה כולל צרחות ובכי, אחרי שהיא כבר נרדמת היא מתעוררת בצרחות והיסטריה באמצע הלילה ועד שאנוחנו לא מעבירים אותה איתנו למיטה היא לא נרגעת.מה עליי לעשות? אציין שהיא גם לא ישנה צהריים ובגדול היא ילדה שנוטה להתקפיי בכי וזעם. תודה
קרוב לוודאי שמדובר בהפרעת השינה השכיחה סביב גיל שנתיים של צורך של הילד "לגנוב" זמן סביב ההליכה לישון. לפעמים דווקא ליווי של הילד בתהליך ההרמדות מקצר את התהליך. עם זאת - יתכן ויש לשקול יעוץ מסודר של רופא שינה