בעיות שינה אצל ילדה בת 6 וחצי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 6וחצי כל לילה היא בוכה חזק וצועקת מתוך שינה. אני מנסים להעיר אותה, היא מתיישבת במיטה , ממשיכה לבכות עם עיניים חצי פתוחות, כשהיא מתעוררת היא נרגעת ונרדמת. לשאלה מה היא חלמה או מה כואב לה היא לא עונה ובבוקר היא לא זוכרת כלום. זה נמשך כבר כמה חודשים. זה תמיד קורה פחות או יותר באותה שעה, בין 10 ל-11 בלילה שעה-שעתיים אחרי שהיא נרדמת (בשעה 9).אשמח לקבל ייעוץ מה עליי לעשות בנדון.. תודה מראש
התיאור מתאים לביעותי לילה. אין צורך בד"כ להעיר את הילד ואין צורך בהתערבות כלשהי. האירועים מגיעים בתקופות (מספר ימים ברצף ואז העדר אירועים לאורך תקופה). אם התדירות או האינטסיביות משתנה - יש לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה