בן 4.5 חודשים שמתעורר קבוע כל חצי שעה בשנות יום
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן 4.5 חודשים ומאז שנולד היה תינוק שישן מעט מאוד שנות יום וגם שנת הלילה שלו היתה מאוד מקוטעת. בחודש האחרון ממש התקבע אצלו דפוס של של שנת בוקר של חצי שעה ושנת צהריים של חצי שעה ולפעמים אפילו ללא שנת אחהצ. ברור לי שזה לא מספיק אך בדרכ כשאני מנסה להחזיר אותו לשינה הוא לא מצליח להירדם ולפעמים ממש מתנגד. יש לציין שלפעמים מתעורר בחיוך רחב ונדמה שזה מספיק לו. הדפוס של החצי שעה כל כך מובהק שלהפתעתי אפילו כשהוא נרדם עליי במנשא והוא ישן בתנועה עדיין הוא קם אחרי חצי שעה וכך גם בעגלה.... שמעתי שיש דבר כזה שיבוש בשעון הביולוגי,אשמח לעצתך מה עליי לעשות ואם עליי לפנות לרופא? אולי חשוב לציין שהוא קטנציק בגובה ובמשקל, יכול להיות שלא ישן מספיק?
שלום מיטל לפעמים התינוקות מפספסים את חלון ההזדמנות שלו לשינה ואז הכל משתבש. נסי להשכיבו ביוזמתך עם הסימנים הראשונים של עייפות כמו הסטת מבט ,חוסר עינין בגירויים ועוד.בדקי שישן 15 שעות בשנת הלילה ועוד 3 שנות ביום.
אינני יודעת מי המגיבה (הקבועה) - אולם אינני מסכימה עם דעתה. מה שאת מתארת זוהי שנת יום נורמלית בתינוק בן 4 וחצי חודשים. אין גם מספר ברזל של שעות שינה בגיל זה היות וטווח ה"תקין" הוא רחב מאוד ואין מה "לרוץ" אחרי שעות שינה.
נשמע תקין. שיבוש בשעון הביולוגי לא שכיח בגיל זה בתינוק שמתפתח באופן נורמלי. אין מה "לרוץ" אחרי שעות שינה במשך היום. המלצתי לזרום עם התינוק בגיל זה ולא לדאוג.