ישנה במיטתנו
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתי בת ה- 10 לא מוכנה להרדם לבדה במיטתה אלא במיטתינו. לאחר שהיא נרדמת ומעבירים אותה למיטתה היא במהלך הלילה מתעוררת וחוזרת אלינו. אע"פ שמדברים איתה, מסבירים לה והיא מבינה ואפילו מתביישת (לא מוכנה שנדבר על זה ליד אחרים), היא אומרת שהיא מפחדת. ממה? אין לה מושג. שמנו לה טלויזיה בחדר וגם זה לא עוזר. ברצוני לציין כי אנחנו גרים בגן יבנה ועברנו תקופה לא פשוטה במבצע "עמוד ענן" וכן לפני כשנתיים. השתדלנו להוציא אותה מהיישוב במהלך המבצע, אך עדיין היו מצבים שהיא נכחה בזמן האזעקות. אודה לך אם תעזרי לנו למצוא פתרון. אניטה
שלום אניטה אפשר להבין מפניתך שהילדה עברה תקופה לא נעימה. היא צעירה ולא מודעת למקורו של הפחד וגם לא מצליחה להשתחרר ממנו, בהחלט יש מקום להתיעץ עם פסיכולוג ילדים
יתכן ויש קשר עם עמוד ענן ויתכן ולא (יש פחדים בגיל זה ללא קשר). בשלב הראשון עליכם להתעקש שתרדם במיטתה גם אם בהתחלה זה יהיה בליווי הורי ממרחק. בהמשך תתרכזו בהפחתת הליווי ההורי בתהליך ההרדמות. השיפור בהתעוררויות הליליות יגיע בהמשך.