שנת תינוקת בת שנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אשמח להתייעץ עם יועצת שינה לגבי ביתי בת השנה שיונקת בלבד, היא הולכת לישון בסביבות 8 כמה לאחר 4 שעות לאכול ואז לקראת 5-6 לפנות בוקר מתעוררת שוב אוכלת וישנה עד 8-9 בבוקר. האם זה סביר שהיא ישנה כ 12 שעות? זה בסדר שבשעה 6 היא לא מתעוררת ופעילה אלא הולכת לישון מיד אחרי ההנקה?. בנוסף רציתי לשאול, לרב בזמן שנת הצהריים אנחנו בפעילות בחוץ כך שיוצא שהיא נרדמת או בעגלה/בסלקל ואף פעם לא לבד במיטה, ואם אנחנו בבית אז היא תירדם במיטה רק אחרי הנקה. בלילה היא נרדמת לבד אחרי הנקה במיטתה המון המון תודה!
תינוקות בגיל שנה ישנים גם עד 16.5 שעות ביממה. כך שנשמע לי שהיא בתחום התקין. למרות שנרדמת עם הנקה או בתנועה (סלקל/עגלה) - נראה שמתעוררת פעם אחת בלילה. עם זאת - רצוי לנסות להפריד בין ההנקה וההרדמות כי הקשר זה יכול להביא להפרעת שינה.