יקיצה מוקדמת קבועה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בני בן 14 חודשים.בבוקר ישן כשעה-שעה וחצי ובצהריים גם כשעה -שעה וחצי. בד"כ הולך לישון לילה בין 19:30 ל20:00. אחרי טקס שינה+נרדם בכוחות עצמו. קם קבוע כל בוקר בבכי ב5:00. אני מביאה לו בקבוק למיטה ולעיתים מחליפה לו חיתול ואז הוא נרדם שוב לעוד כשעה וחצי-שעתיים וקם ללא בכי.האם הז בסדר לתת בקבוק ולהחזיר לישון? האם זה עובר לבד? או האם יש שיטה אחרת לגרום לו לדלג על האכלת הבוקר ב5?בנוסף האם כדאי לוותר על שנת הבוקר כבר? אודה לך מאוד על תשובתך
אין צורך לוותר על ההאכלה ב-5:00 בבוקר -הוא קרוב לוודאי זקוק לה. לא צריך לוותר באופן אקטיבי על שנת הבוקר.יתכן וזה מה שהוא זקוק. כשיצטרך פחות - יפחית זאת בעצמו.