בעיות שינה אצל ילדה בת 7 וחצי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 7 וחצי מידי לילה היא בוכה חזק וצועקת מתוך שינה , כל פעם אותו דבר, די, די, עוד רגע... אנחנו מנסים להעיר אותה אך זה קשה, היא מתיישבת במיטה , ממשיכה לבכות עם עיניים פתוחות ומבט מזוגג, כאשר היא מתעוררת היא נרגעת ונרדמת, לפעמים ממשיכה לבכות עוד קצת ולפעמים לא . לשאלה מה היא חלמה או מה מציק לה היא לא עונה, בבוקר היא לא זוכרת כלום. זה נמשך כבר כמה שנים, פעם פעמיים בשבוע לעטים יותר . חשוב לציין שזה תמיד קורה פחות או יותר באותה שעה , בין 12 לאחת בלילה כאשר היא נרדמת בסיבות 9 בערב. אשמח לקבל מידע על תופעה, האם יש מה לעשות?
מדובר קרוב לוודאי בביעותי לילה. זוהי הפרעה שכיחה בגיל הילדות שחולפת עם הגיל ובדרך כלל אין צורך בטיפול תרופתי. אם התדירות היא של 1-2 פעמים בשבוע - אין מקום להתערבות. אין רקע פסיכולוגי לתופעה. אין צורך להעיר את הילדה בזמן האירוע. בדרך כלל יש עליה בתדירות האירועים במצבים כמו מחלת חום, אם הילד נוחר או אם יש חסך שינה.