ילדה בת שנה וחצי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ילדה בת שנה וחמישה חודשים , לפני חודשיים ילדתי בן מאז שהוא הגיע היא לא ישנה לילה רצוף, היא מתעוררת כל כמה שעות, ובלילות האחרונים היא בוכה חצי לילה ואומרת שיש לה קקי בטיטול ואין לה ואז היא נרדמת לפנות בוקר האם יש סיבה לזה? האם זה בעקבות השינוי בבבית ? ההרגל שלה הוא לישון עם טלויזיה דולקת , היא ישנה בחדר השינה שלנו במיטה שלה , אני מנסה להעביר אותה לישון בחדר שלה ללא הצלחה , מה אפשר לעשות , האם זה קשור?
על פי מה שאת מתארת - דפוסי השינה הבסיסיים שלה לא נכונים (שינה עם טלויזיה וכו') ועל זה יתכן ונוסף מרכיב השינוי במשפחה. ממליצה לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה כשיהיה לכם כח/פנאי לבצע שינויים.