לא ישן בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן שלי בן שנה וחצי לא ישן רצוף בלילה, מתעורר כל 2-3 שעות. ולאחרונה הוא מתעורר בלילה - ולא נרדם לאחר מכן שעתיים. מה הסיבה שזה קורה? הוא נמצא במסגרת ושיגרת יום שלו שמורה היטב. הוא ישן 3 שעות בצהריים והולך לישון ב-20:00- 20:30 בערב וקם בבוקר ב-6:30. מה הסיבה לחגיגות ליליות שהוא עושה לנו?
אם מדובר בתופעה שנמשכת חודשים - קרוב לוודאי שלא למד עדיין הרדמות עצמאית ולכן ההתעוררויות הליליות. עם זאת - יתכן ויש סיבות אחרות- לכן מומלצת הערכת רופא שינה.