בת שנה וחצי מתעוררת קבועה בצרחות היסטריות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת השנה וחצי הולכת לישון כל לילה באזור 20:30 ומתעוררת בשעות קבועות ב- 4:00 לפנות בוקר לחיבוק וליטוף עד שנרדמת שוב ו- 5:30 לפנות בוקר במטרה אחת לישון איתנו ובסלון (ורק שם). היא מתעוררת בבכי היסטרי שלא נפסק, חשבנו לתת לה לבכות עד שתרגיע את עצמה אך הבכי וההיסטריה רק התחזקו ונוספו צרחות אבא אמא בוא וגרר את זה שהיא כל רבע שעה התעוררה בבכי. היא מוכנה ב4:00 בבוקר עוד לחזור לישון במיטה שלה אך רק אם אנחנו יושבים לידה ומלטפים אותה עד שהיא נרדמת. בשעה 5:30 זה רק ללכת לישון בסלון והיא נרדמת מיד אחרי שלוקחים אותה לשם בלי בעיה לעוד שעה בערך. מה עושים כדי להפסיק את ההתעוררויות האלה? תודה רבה
ראי תשובתי לפניה הקודמת (תל אביב)
ראי תשובתי אליך בפנייה קודמת (תל אביב)