קשיי הרדמות בת שנתיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. ביתי בת שנתיים, כבר מזמן לימדנו אותה הרדמות עצמאית. לפני 8 חודשים נולד לה אח וחלה נסיגה. לאחר כחודשיים החלה שוב להרדם עצמאית. פתאום בשבועות האחרונים לאחר שאני משכיבה אותה במיטה (לאחר אמבטיה,שגרה קבועה) מתחילה לצרוח בהסטריה כשאני יוצאת מהחדר. היא לא אומרת מה מפריע לה. אני מדי פעם נכנסת ומרגיעה ויוצאת מייד..והצרחות חוזרות שוב..עד שמתעייפת ונרדמת וזה יכול לקחת שעה ויותר... זה מאוד מתסכל..בייחוד כשהיא מעירה את אחיה...מה יכול להפריע לה?? מהניתן לעשות??
זוהי תופעה שכיחה מאוד בגיל זה ולא קשורה לעובדה שהיתה הרדמות עצמאית בעבר. דווקא ליווי של הילדה בתקופה זו (על כסא, במרחק, תוך שמירת גבולות) יכול לקצר משמעותית את משך ההרדמות וכל הבכי והצערות הנלווים.