קשיי הרדמות אצל תינוק בן חצי שנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר טאומן, בני מראה סימני עייפות ובשלב מסויים פתאום נהיה מאד ערני ואז קשה להרדים אותו. זה קורה גם ביום וגם בלילה. ממה זה נובע ומה אפשר לעשות כדי לעזור לו להירדם?
לפעמים מה שההורים מתרגמים כ"עייפות" זה לא בהכרח עייפות. בכל מקרה -אם קשה להרדים אותו - אז פשוט אל תנסו להרדים אותו (במשך היום בוודאי). הדבר החשוב הוא לא להיות יותר מידי אקטיביים בהרדמת התינוק על מנת לאפשר לו הרדמות עצמאית (גם אם מלווה בתסכול).
הוא מפהק, משפשף עיניים, מקטר וגם נראה עייף. לצערנו לא יודע להרדם עצמאית ובשלב מסוים כבר מרוב עייפות מתחיל לבכות. האם זה נכון שבעייפות יתר רמת האדרנלין גבוהה מרמת המלטונין ולכן קשה יותר להרדים אותו. הייתכן שבגלל כמה דקות אני מפספסת כל פעם את חלון השינה והוא נהיה פתאום היפר?