האכלת פג בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אנו שומעים דעות שונות לגבי האם כדאי להאכיל את נועה שלנו בלילה במידה והיא לא מתעוררת מרצונה על מנת לאכול. נולדה במשקל של 2.285 בשבוע 33.4 ירדה 140 גרם ועכשיו עלתה בחזרה למשקל לידה ובמגמת עלייה. בת 12 יום. אנו מאכילים אותה כל שלוש שעות ביום והיינו רוצים לתת לה לישון יותר בלילה ולא לטרטר אותה ואותנו על מנת להאכיל כל שלוש שעות אלא להאכיל כל 4 שעות. מה דעתך? תודה רבה, בוריס ואולגה.
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא מומחית לפגים אולם לא נראה לי שיש הבדל בין האכלה כל 3 שעות או כל 4 שעות. כל עוד עולה יפה (כמצופה) במשקל - אין צורך להעירה כל 3 שעות להאכלה.