קימות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת 9 וחצי חודשים והיא נרדמת באופן עצמאי יופי. היא הייתה הולכתלישון וקמה ב 5 וחצי בבוקר ללא הנקה. לפני כשבוע התחילה לצמח לה שן ראשונה והיא התחילה לבכות מאד באמצע הלילה ושום דבר לא הרגיע אותה חוץ מהנקה. אנ משארת שפעמים הספיק לה כדי להתרגל הנקה באמצע הלילה ולכן כבר כמה ימים היא קמה קבוע ב 1:30 בבוקר וב 4:30 ורוצה לינוק. מה לעשות? איך לגמול אותה מההנקות האלו? אני חושבת שאם היא כבר הצליחה לישון לילה שלם אז היא יכולה לחזר לזה. תודה רבה
באמת מוזר ולא אופייני. האם מקבלת הנקה ממש לפני השינה? האם עושה את המעבר יום-לילה על הנקה? אם כן- זו כנראה הסיבה.
אני מניקה אותה לפני שהיא הולכת לישון, אבל בסלון, ואז מעבירה אותה לחדר כשהיא ערה והיא נרדמת. מה הכוונה בין מעבר ליום ולילה על הנקה?