הפרעות שינה ואכילה בן 4
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן ה- 4 מתעורר מספר רב של פעמים בלילה. הוא קם ומגיע למיטתנו. לאחר שמחזירים אותו, כעבור מספר דקות חוזר שוב.... לעיתים זה קורה אחרי חצי שעה+. הילד מתעורר שוב ושוב ואיננו ישן טוב. בנוסף, תזונתו לקויה לטעמנו. אינו אוכל. (אנו ממש משתדלים לא לתת לו ממתקים לפני הארוחה). לא מסיים את צלחת הקורנפלקס בבוקר, בקושי אוכל שניצל, לא נוגע בתוספות וכד'. הוא נראה לנו "חלש". הבדיקות מראות שיש לו חוסר במאגרי הברזל בגוף ולכן מקבל ברזל. מה עלינו לעשות כדי ששינתו תהיה יותר רצופה? וכדי שיאכל טוב יותר? תודה רבה!!!
קשה להבין ובוודאי לא ליעץ במקרה של בנך מבלי לראות את הילד ומבלי לקחת את כל הפרטים החשובים בנושא שינה. מומלץ לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה.