בת 10 חודשים - מתעוררת מס' פעמים בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר', ביתי היקרה בת 10 חודשים, כבר 4 ימים אני מנסה לגמול אותה מהרדמות על הציצי מאחר והתעוררה כ-4 פעמים בלילה, היא אכן נגמלה מהציצי אך לא מוכנה להמשיך לישון אלא אם אני מחזיקה אותה על הידיים עד שנרדמת, מקווה שלא יצרתי תלול אחרת, מה לעשות וכמה זמן לתת לה לבכות עד שצריך להרים אותה? תודה וחג שמח.
טוב עשית שגמלת אותה מהרדמות תוך כדי הנקה. עם זאת החשש הוא באמת בהחלפה בין הקשר אחד לשני. המטרה היא שתרדם בכוחות עצמה (ללא מגע) במיטתה.