הילדה שלי לא ישנה בלילות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אגם שלי כבר בת 4.5 חודשים ועדיין איננה ישנה לילה שלם ואפילו לא חצי לילה. היא מתעוררת 3-4 פעמים בלילה ובמשך היום היא ישנה 3 תנומות של חצי שעה ותנומה אחת בת שעה האם השינה של היום מפריעה לה לישון בלילה? ואם לא איך אני גורמת לה לישון כמו שצריך לילה שלם או אפילו חצי?
שנת היום לא פוגעת ברצף השינה בלילה. החלק החשוב בשמירה על רצף שינה בלילה הוא ללמד את התינוקת להרדם בכוחות עצמה במיטתה ללא אמצעי עזר כמו בקבוק/נענוע וכו'. אם תלמד להרדם כך - לא תתעורר הרבה פעמים במהלך הלילה.