הליכה בשינה מחוץ לבית
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בננו בן ה10 הסובל מחרדות הגיע אלינו למיטה אתמול ב1 לפנות בוקר אחרי שטען שלא מצא אותנו ופחד בחושך ויצא מן הבית ובכה וקרא לי אמא אמא עד סוף הרחוב כשהוא יחף ועם תחתונים הדלת באמת היתה לא נעולה כשקמתי וזכור לי ששמעתי טריקת דלת ממש לפני שנכנס לחדר שלנו האם זו היתה הליכה בשינה? כי הוא זכר לספר בדיוק מה קרה ושהיה יחף ושאשה מאחד החלונות ביקשה ממנו שיהיה בשקט מה עלינו לעשות לבירור? ילד שעובר אלינו כל לילה למיטה לפנות בוקר וסובל מחרדות ובעיות התנהגות תודה רבה
יתכן. יש לקחת את כל הפרטים. מומלץ לפנות ליעוץ של רופא שינה.