ילדה בת שנתיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת השנתיים מרבה להתעורר בבכי בלילות האחרונים ואיני מצליחה לרצות אותה (היא רוצה לעבור למיטה שלנו ואח"כ רוצה לחזור למיטה שלה וחוזר חלילה...) יש לציין שרק לפני חודש וחצי חזרנו לגור בארץ ולכן עבורה מדובר בבית חדש, מיטה חדשה (העברנו אותה לפני שבועיים לחדר ומיטה חדשה) גן חדש ומדינה ושפה וכו'. עד כה הכל עבר ממש "חלק" ונראה שהיא מאושרת מהשינוי. לא ברור לנו איך כדאי לנהוג... אולי לשים מזרון בחדר שלה ולישון איתה בחדר? המון תודה מראש
לא הייתי עושה שינויים (הכנסת מזרון וכו') אם מדובר בתופעה קצרה (ימים או אפילו שבועות ספורים). הייתי ממשיכה באותם דפוסים ומקפידה להחזיר את הילדה למיטתה במהלך הלילה (אם אתם ערים....).